Realizacja
Programu Operacyjnego
Kapitał Ludzki
na Dolnym Śląsku
Wartość podpisanych umów
2 350 537 513,38 zł
Rozliczono
2 267 814 427,62 zł
Stan na 31 października 2015 r.
Wartość podpisanych umów
Rozliczono
Stan na 31 października 2015 r.
120 billboardów zostanie umieszczonych w dolnośląskich miastach w ramach kampanii informacyjno-promocyjnej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL), która rozpoczęła się 2 maja.
Kampania ma zaprezentować opinii publicznej Program Operacyjny Kapitał Ludzki, który będzie wdrażany do 2013 roku . Celem PO KL jest realizacja działań, które przyczynią się do wzrostu zatrudnienia, podniesienia poziomu wykształcenia, zmniejszenia obszarów wykluczenia społecznego, zwiększenia konkurencyjności przedsiębiorstw oraz poprawy jakości i dostępności usług szkoleniowo-doradczych.
Przedsięwzięcie jest skierowane do potencjalnych projektodawców (np. władze samorządowe, instytucje rynku pracy, instytucje edukacyjne, przedsiębiorcy, organizacje pracowników i pracodawców), którzy będą mogli pozyskać fundusze i przeznaczyć je na realizacje projektów (np. szkolenia, kampanie informacyjno-promocyjne, doradztwo). Drugą grupą odbiorców są uczestnicy projektów, a więc mieszkańcy Dolnego Śląska, ze szczególnym uwzględnieniem osób bezrobotnych, podopiecznych ośrodków pomocy społecznej, mieszkańców obszarów wiejskich i młodzieży uczącej się.
Kampania będzie prowadzona w dwóch etapach . Najpierw billboardy będą eksponowane w dniach 2-15 maja i 1-14 czerwca, a następnie w IV kwartale bieżącego roku.