Realizacja
Programu Operacyjnego
Kapitał Ludzki
na Dolnym Śląsku
Wartość podpisanych umów
2 350 537 513,38 zł
Rozliczono
2 267 814 427,62 zł
Stan na 31 października 2015 r.
Wartość podpisanych umów
Rozliczono
Stan na 31 października 2015 r.
Uprzejmie informujemy, że Instytucja Zarządzająca uruchomiła usługę wsparcia technicznego Help Desk dla użytkowników systemu PEFS 2007 (Baza lokalna PEFS 2007 i Formularz PEFS). Usługa będzie świadczona od 3 grudnia 2012 r. do 3 lipca 2013 r.
Na Help Desk można zgłaszać problemy związane z funkcjonowaniem Baz lokalnych PEFS 2007, a w szczególności problemy z generowaniem raportów oraz z podniesieniem aplikacji ze starszych wersji do wersji 1.5.1.
Poniżej zamieszczamy aktualną procedurę zgłaszania problemów oraz aktualny wzór karty zgłoszenia problemu technicznego.
Aktualna procedura zgłaszania problemów z obsługą oraz nieprawidłowości w funkcjonowaniu systemu PEFS 2007
Aktualny wzór karty zgłoszenia problemu technicznego z PEFS 2007
UWAGA!
Należy ściśle przestrzegać procedury – NIE WOLNO przesyłać bezpośrednio na adres e-mail Help Desk Formularzy PEFS 2007 lub zrzutów z ekranu (z ang. screenshoot) zawierających dane osobowe.