Realizacja
Programu Operacyjnego
Kapitał Ludzki
na Dolnym Śląsku
Wartość podpisanych umów
2 350 537 513,38 zł
Rozliczono
2 267 814 427,62 zł
Stan na 31 października 2015 r.
Wartość podpisanych umów
Rozliczono
Stan na 31 października 2015 r.
Projekt instytutu badawczego belgijskiej uczelni Uhasselt-CTL ma na celu przygotowanie modułu szkolenia e-learningowego w języku angielskim jako języku docelowym dla studentów biorących udział w europejskich wymianach międzyuczelnianych (jak np. w ramach programu Erasmus).
Projekt pt. e-Language and Culture training for Polish Students (LaCuPoSt) skierowany jest do osób bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo, w tym osób w trakcie nauki oraz młodych (poniżej 25 r.ż.).
Planowane działania w ramach współpracy ponadnarodowej obejmują m.in. wprowadzenie do wyników badań na temat 3 istniejących modułów szkoleniowych (polsko – niemieckiego, polsko-francuskiego oraz polsko-holenderskiego), kurs dot. koncepcji szkoleń typu blended learning przeprowadzanych przez CTL-UHasselt, dalszy rozwój istniejących modułów językowych i kulturowych, wypracowanie modułu polsko-angielskiego na zasadzie wspomnianych 3 modułów.
Oczekiwane efekty współpracy ponadnarodowej to: dokładna wiedza wśród nauczycieli na temat założeń szkoleń typu blended learning w celu włączenia ich z sukcesem w krótkim czasie do szkoleń/kursów/ programów nauczania w Polsce, a także rozszerzone kursy e-learningowe z zakresu „język i kultura” typu blended learning w 3 modułach (polsko – niemieckim, polsko-francuskim oraz polsko-holenderskim) oraz stworzony nowy moduł polsko-angielski.
Realizacja projektu i w jego ramach współpracy ponadnarodowej planowana jest w okresie od września 2013 do września 2015.
Dokładniejsze informacje znajdują się w załączonej fiszce projektowej
W sprawie szczegółów związanych ze współpracą w ww. projekcie, prosimy o kontakt bezpośrednio z realizatorem przedsięwzięcia z Belgii, wskazanym w fiszce projektowej:
Martine Verjans,
tel.: 0032 11 26 86 86,
e-mail: martine.verjans@uhasselt.be, www.uhasselt.be/ctl.